zondag 26 augustus 2007

Rondje scrapbookwinkels


Zaterdag zijn we even naar de opening van Dolls & Decorations in Almere geweest. Is echt een aanrader op scrapgebied. Wat een mooie winkel. Ik zal er zeker nog vaker komen. (ach in een uurtje sta je er, je moet er wel wat voor over hebben, toch?) En wat hebben ze er mooie stempels, (ik heb er geen gekocht, knap hé) 'k moest me echt beheersen.
Ik heb een paar velletjes (ja, echt een paar, uit 1 serie) van het nieuwe BG papier gekocht. Meteen een LO over Louis van gemaakt. Wat een super papier. Het blijft zeker niet bij die paar velletjes.
Op de terugweg nog even in Ede bij Scrappen Doe Je Zo binnengelopen. Daar stond mijn nieuwe tas klaar en het Doodle boek. (dank je Annika) Meteen ook het nieuwe boek van Technique Thuesday gekocht.
Je hoort het al, ik ben blij als een klein kind. Ik kijk al uit om met al mijn nieuwe spulletjes aan de gang te mogen gaan. Ik loop over van de ideeën. Eerst nog even de voorbeelden voor een beurs maken, dat moet echt deze week gebeuren.

Groetjes
Chantal

1 opmerking:

Tessa Tegendraads zei

Hmmmm dat klinkt heerlijk zo;n dagje! Je hebt een mooie Lo gemaakt!

Groetjes van Tessa