dinsdag 11 september 2007

Twee dagen

Het zit er weer op. Twee dagen gedemonstreerd met Ranger produkten. Het waren twee hele drukke dagen, veel gepraat (Nederlands, Frans en Engels gaan nog wel, maar Duits is toch iets anders), veel gekliederd met verf, inkt, poedertjes enz. (eigenlijk alleen maar gespeeld met dat spul en niks gemaakt.) Heerlijk. Er was heel veel intresse in de verschillende technieken en dingen die je allemaal kunt doen met de produkten. Maar ja, Ranger is dan ook een supermerk. Ik ben er helemaal weg van.
Heel erg leuk om weer eens bij te kletsen met de Kars mensen en het (oude) designteam. Jammer dat er zo weinig tijd was hiervoor.
Wel nog even snel een workshopje (uitleg) gekregen van de nieuwe Cricut Expression. Ik ben al om hoor, hij is helemaal super. Je kunt er echt grote dingen mee uitsnijden, door chipboard, enz. Er zitten oneindig veel mogelijkheden op. (ik lijk nu wel een wandelende reclame voor Cricut) En ja hoor, ik heb hem in huis om ermee te leren werken (moet in november een demo geven). Nog niet gekocht (goed he) maar het zal vast niet lang duren. Voor je het weet staat er hier een kleine cricut te koop. Maar dat horen jullie nog wel, of ik hoor wel of jullie intresse hebben.
En er komen een hoop mooie nieuwe papierlijnen op de markt straks, Basic Grey natuurlijk (ik ben echt verslaafd aan dat merk), Making Memories en K&C komen met super leuke kerstlijnen, 7 Gypsies altijd mooi, de nieuwe Deja Vieuws me frisse kleurtjes, en nog veel meer.
Ik kan niet wachten (en heb dus al een en ander besteld)



Groetjes
Chantal

1 opmerking:

Creanijn zei

hoi Chantal,
Leuk om je eens in het echt te ontmoeten! Enja, de Ranger spullen zijn fantastisch, ik heb al distress inkt en paintdabbers, maar ik moet gauw eens aan de slag met de andere producten. Maar vooral de paintdabbers vind ik een schitterende uitvinding.
En wat hoor ik daar? Ga je toch overstag voor de grote Cricut? Manmanman, wat een gelukzakje ben jij dat je hem zomaar mag uitproberen! Ik heb de snijmatten gezien op de demo, amai, die zijn megagroot! Veel speelplezier alvast!!!
groetjes,
Vicky