woensdag 26 oktober 2011

Update

De computer kan dan wel terug zijn, veel schrijf ik niet he.
Beetje druk met van alles en nog wat. (lees: strijken, wassen, schoonmaken, opruimen en dan weer strijken, wassen.... kan nog wel even doorgaan hoor, er komt gewoon nooit een eind aan)
Maar er zijn natuurlijk ook leuke dingen. Er loopt een hele leuk workshop. Een ABC boek over jezelf (of iemand anders). Veel werk, maar wel heel leuk.
De kinderen hebben herfstvakantie. Maar ja, eentje heeft toetsweek na de vakantie, dus het is veel thuisblijven en leren.
Afgelopen vrijdag naar het concert van George Michael geweest in Ahoy. O wat was het leuk. (lees: wat is HIJ leuk) En wat kan die man goed zingen live zeg. Het was echt genieten.


Verder ben ik eigenlijk heel druk aan het lezen, ja ik heb zo van die periodes he. Gisteren eentje van Pieter Aspe uitgelezen, en vandaag begin ik weer een ander boek.
Scrappen moet ik ook heel nodig weer doen, op een of andere manier komt het er niet van. Leg alles neer en dan doe ik weer iets anders.
En voor de Belgen uit de buurt van Kortrijk, op 12 november ben ik bij Tiny's. Dus ik zou zeggen kom effe langs. Vind ik heel gezellig.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: