donderdag 7 juni 2007

'k ben er weer.

Eindelijk kom ik weer eens toe aan iets schrijven. Het begint goed die blog van mij. Het is een drukke week geweest.
* Gewerkt (ja ik heb ook nog een "gewone" baan, behalve scrappen dan)
* Een boel gedoe met Kars (kan ik nu nog niks over vertellen)
* Kinderen die druk zijn (zal wel aan het weer liggen, er is duidelijk onweer op komst, ook hier in huis, geloof me)
* Gisteren met groep 5 naar het NME gereden voor een excursie over bijen. Echt iets voor mij dat gezoem dacht ik, maar het viel mee. En je bent nooit te oud om te leren. 100 foto's later waren we weer thuis. Dat wordt dus ook weer scrappen.

Maar ook hele leuke dingen, weer even (mail) contact gehad met een van mijn oudste en trouwste scrappers A. (ik weet niet of A. haar naam hier wilt hebben, dus als A. weet wie A. is, .... of is het nu heel moeilijk aan het worden, geloof van wel he.)
En ik heb ook nog even gescrapt. Niet te geloven, aan mijn kalender, waar ik ongeveer anderhalf jaar geleden vol goeie moed aan begonnen ben, die nu intussen een verjaardagskalender geworden is (kan altijd he), en die nu af moet. Hij wordt wel heel mooi. Ik plaats wel foto's als hij klaar is. Eerder niet.
Dat was het zo een klein beetje. Morgen gaan we naar het circus. jullie horen het nog wel.

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Oh, dat drukke, weet er alles van, dan komt et er gewoon niet van te bloggen!! Schiet je al op met de kalender, gauw showen hoor!!

Anoniem zei

Ja, dat ben ik! Grappig om te lezen. Het was weer ouderwets gezellig gisteravond. Alhoewel, je was wel erg streng.. haha.

groetjes, Annika