zondag 9 december 2007

Ik ben er nog hoor

Alleen ontzettend druk, maar dat zal iedereen wel zijn in deze tijd van het jaar.
Sinterklaas weer achter de rug, ben ik blij dat die goeie man weer naar Spanje vertrokken is. Maar we zijn er nog niet helemaal van af hoor, Maxime zingt nog de hele dag Sinterklaasliedjes (uit volle borst natuurlijk, zoiets doe je niet zachtjes)
De kerst komt eraan. Eigenlijk vind ik dat toch veel leuker. Onze boom staat, oef elk jaar weer een heel werk. Ik probeer het zo sfeervol mogelijk te maken wat niet echt meevalt hoor. Het is toch nog een beeeeetje een zooitje, maar ach, de lampen iets lager wat kaarsjes aan en wie merkt het. (geen zwarte kleding hier ivm stof...)
Aan scrappen kom ik niet echt toe momenteel, alhoewel het heel erg kriebelt hoor met al dat mooie kerstpapier. Vooral K&Company en Making Memories vind ik helemaal geweldig. Zucht.
Ik ga weer verder, groetjes en tot gauw.

Chantal

Geen opmerkingen: