maandag 26 november 2007

Het begint erop te lijken

ja, eindelijk zou ik bijna zeggen. De keuken zit erin, en is heel mooi geworden. Vandaag zijn ze bezig met de tegels tegen de wand aan te zetten. Er moeten wel nog een paar kleine aanpassingen gebeuren. Ik denk dat de afzuigkap er weer af moet. Er zit nl. een krasje op. En ik wil erachter getegeld hebben, en dat kan nu niet omdat ie te strak tegen de muur hangt. Dus dat moet even aangepast worden. Ach ja, ik heb al zoveel zooi gehad, dat ik daar nog warm nog koud meer van word hoor.
En dan hebben wij (lees Bertil) nog een paar flinke klussen voor de boeg. De koof moet nog even gemaakt worden, en de verwarming moet nog even gehangen worden, en de rest van de muren waar geen tegels opzitten moet ook nog behangen of gestuckt worden.
Vanaf as woensdag gaan we weer scrappen. Heel wijs heb ik de crop van vanavond afgezegd (sorry dames...) Ik dacht nog dat doen we even, lekker scrappen als ze allemaal weg zijn, maar het is zo ontzettend smerig, net een straat. Bouwvakkers zijn ook allemaal gelijk, ze lopen overal doorheen en dan naar binnen.
En dan het grote werk, de keuken inruimen. Hoe meer ik erover na denk, hoe minder ik het allemaal weet. waar zet je wat neer, ik denk dat ik het allemaal nog wel tien keer ga verplaatsen.


Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: