vrijdag 4 januari 2008

Happy Newyear !!!!!!!!

beetje laat, we zijn tenslotte al de vierde, maar alsnog voor iedereen een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar.
Het is een hele tijd geleden dat ik nog geblogd heb. 'k was twee weken vrij, en die zijn omgevlogen. En neen, ik heb niet alles gedaan wat op de planning stond. Maar wel alles lekker relax en rustig gehouden. De kerst met ons viertjes, geen visite en niet op visite gegaan. Echt een aanrader, en zeker voor herhaling vatbaar zo een kerst. Lang uitslapen, tot ver in de ochtend (of was het al middag) in de pyama lopen. Hapje hier en drankje daar. Geweldig.
Oud en nieuw verliep iets minder soepel, omdat de kinderen ziek waren. Louis liep al een tijdje verkouden rond, keelpijn, hoesten en oorpijn. Zijn oud en nieuw hield in dat hij oordruppels en paracetamol kreeg en op de bank in slaap viel. (hij werd niet eens wakker door het geknal van al het vuurwerk, maar wel stoer he, niet naar bed gaan...) En Maxime was misselijk, de details bespaar ik jullie maar. Oliebollen natuurlijk.... Maar het ergste hebben we gehad, we kunnen er weer tegenaan.

Tot gauw

Chantal

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Chantal,

Jij ook de beste wensen voor een héél goed en gezond nieuwjaar. Creatief ben je al dus...En qua huis verbouwen of veranderen, een rustig jaar.
Ik heb zin om de tiende weer te komen, hoor! En mijn goede voornemen:
OP TIJD! Ik zie je al lachen.

Groetjes, Marjo.

Anoniem zei

Hallo
Neem eens een kijkje op: http://online-fotoservice.blogspot.com/2008/01/scrapbook-wedstrijd-van-pixum.html

Een speciale scrapbook wedstrijd georganiseerd door Pixum die wellicht wat voor je is?
Mocht je een link op je blog willen plaatsen , verheugd ons dat erg!

Groeten,

Albert