woensdag 18 juni 2008

Wat gaan we nu weer eens eten?

Elke dag weer stel ik die vraag. Of ik moet zeggen "stelde". Want deze week was ik het zat. Telkens roepen ze hetzelfde. Maxime: pasta (spaghetti) of pannenkoeken, Louis: kippenpoot met frietjes en broccoli of komkommer. Maar als je dat ieder week eet komt het mij de keel uit.
Wat ik dan doe, ik ga drie keer in de week naar de supermarkt en ter plaatse bedenken wat we gaan eten. Kost een boel tijd en geld, want ik heb altijd van alles en nog wat mee wat wel lekker is, maar niet echt nodig.
Dus, maandag heb ik "familieraad" ingesteld. Met z'n vieren aan tafel. Je zag ze kijken, zo van wat heeft mam nu weer.
Elke week moeten ze voor 1 dag het eten bedenken. (meer dan 1 dag mag ook natuurlijk!) En moeilijk dat het was, zo ... nu weten ze mooi wat ik iedere dag van de week doe.
Maar we zijn eruit gekomen. Het eerste wat Maxime riep, kip met friet en komkommer en tomaat. Zucht.... kom op doen we. We hebben zowaar het weekmenu in mekaar gezet, kan ik op vrijdag in 1 keer alle boodschappen halen en klaar.
Wie nog leuke ideetjes heeft, zet het maar op mijn blog, moet snel klaar zijn (zeker na het werk) en niet te duur.
Kom op met die recepten.

Groetjes
Chantal

1 opmerking:

Anoniem zei

hallo! je meldde je net aan op het forum van In2hobby en ik ben maar eens komen piepen. Wat een mooie lo's maak je! groetjes
scrapalicious evelyne