zaterdag 7 november 2009

Toch nog maar even

een paar gescrapt en op de foto gezet.


52. Helaas is de stempel in de linker bovenhoek niet goed te zien op de foto.


53. Een hele simpele, maar met dat mooie papier moet je eigenlijk niet veel meer doen hé.


54. Een beetje een allegaartje van kleuren en merken, maar toch goed geworden vind ik zelf. Best wel een vrolijke LO.


55. Ik mag dan wel niks mogen kopen, maar ik mag natuurlijk wel krijgen hé. En wat kreeg ik toch een geweldige doos vol knopen van de moeder van Petra. En iedereen die me een beetje kent weet dat ik een beeeeetje verslaafd ben aan knopen (kan je beter hebben dan aan drugs en drank zeg ik altijd maar). ik was er dus wel heel erg blij mee. Meteen gebruikt op deze LO. De kleuren waren er precies voor gemaakt.


56. en voor de verandering weer een super simpele. Ook weer zo een vel papier waar je niet veel mee kunt doen. Anders komen de pijlen niet meer tot hun recht.


57. Mijn twee sterren samen op een bankje. Deze ben ik mee begonnen in Limburg. Heb ik Maxime haar verfdoos gebruikt om spatters mee te maken op het witte verf. Ben ik toch wel crea hé, als ik niet al mijn spullen heb.

Ik heb er nog eentje klaar, als het weer een beetje lichter is buiten ga ik er wel weer een foto van maken. Het is nu echt herfst. Regen, wind, donker. Bah, ik ben aan lente toe. Nou ja ik hou wel van de herfst, maar alleen als het zonnig is en dan het bos in. Heerlijk, maar nu....
Komt ook bij dat ik ontzettend moe ben. Maxime is verkouden, sinds gisterenavond aan het hoesten en proesten. Vanochtend was ze om tien over vier wakker. Hoesten, koorts, niet lekker dus. Hadden we net een verjaardag vanmiddag, het kleine zusje van haar vriendin Sanne is 1 geworden. En ze keek er zo naar uit om er naar toe te gaan. Maar helaas, kon echt niet. Zo heb je al die kinderen ziek als zij daar even rondloopt. Dus we hebben maar afgezegd. En dat vond mevrouwtje duidelijk NIET LEUK. (liet ze ook goed blijken hoor). Ik moest haar plechtig beloven om toch nog een keer langs te gaan met het cadeautje als ze weer beter is.
En nu maar hopen dat de verwarming hier gauw weer aankan. We hadden lekkage in de keuken (niet ernstig gelukkig) maar toch alles moest natuurlijk losgemaakt worden om bij de buis te kunnen. Ook dat nog als je slecht geslapen hebt...

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: