maandag 17 mei 2010

De meivakantie zit er weer op. Vanmorgen begon de rust en regelmaat weer een beetje in huize van de Kant. Terug naar school. Hehe, Maxime was dik twee en een halve week vrij geweest. En laten we eerlijk zijn, met zo een weer konden ze weinig naar buiten.
Afgelopen vrijdag is ons kleine meiske 7 geworden. En natuurlijk had ze een feestje. Meteen de dag zelf een kinderfeestje met haar vriendinnen. De dames zijn koekjes gaan bakken bij in Groessen. Heel leuke kinderworkshops kun je daar houden voor een verjaardag. Maar ook voor volwassenen zijn er kookworkshops. Ik heb me dus samen met Irene opgegeven voor een tappas workshop. Leek ons heel erg leuk.
Zaterdag hadden we dan verjaardag voor familie en vrienden (ja je blijft bezig he).
Als versiering heb ik zelf een slinger gemaakt met haar naam op. Ik had vooral het papier gebruikt van "Dear Lizzy", en super veel glimmermist (de marshmellow natuurlijk) om alles te laten glimmen.









Het is zo een lief papier dat ik meteen een stapeltje erbij gekocht heb. Komt vast wel een keertje op.
groetjes
Chantal.

3 opmerkingen:

Gwen zei

Super die vlaggetjes...
Die moet ik ook eens maken voor in de kamer van dochter en zoon...

Birgit Koopsen zei

Hoi Chantal,

Dank je wel voor je leuke reactie!! Het komt wel in de winkel maar op dit moment zijn dat alleen winkels in frankrijk, oostenrijk, zwitserland. Hopelijk veranderd dat snel! :)

Groetjes,
Birgit

Birgit Koopsen zei

Hoi Chantal,

Dank je wel voor je leuke reactie! :)
Het komt wel in de winkel maar of dat ook in nederland is weet ik nog niet!

Groetjes,
Birgit