zaterdag 12 maart 2011

Het leek wel lente hier vandaag. Heerlijk weer. Maar van korte duur, ik begreep dat het morgen alweer gaat regenen. Ach ja, kan ik wat strijk wegwerken. Is ook een keer nodig weer. En heel misschien even wat scrappen, misschien zeg ik hoor, gaat allemaal niet zo snel momenteel. Ben weer bezig met het boek over Parijs voor Louis. Hoe bedenk je het om zoveel foto's te maken he.
Maar de kaartjes voor de uitnodiging voor de Eerste Communie van Maxime zijn klaar. Op de tekst na, maar ach dat stelt niks voor natuurlijk.
Even terugkomen op het vorige berichtje, het is een iPhone geworden. En ik ben zo blij met mijn nieuwe speeltje. Ben er maar wat druk mee. En Louis is reuzeblij met mijn oude telefoontje. Haha, ik twee dagen tijd weet hij er meer van dan dat ik in twee jaar voor mekaar gekregen heb. Je kunt zelfs een foto bij je contacten zetten. Ik zei nog, kan niet kind, maar het kon dus wel.
Nou, 'k ga maar verder met de Moulin Rouge te scrappen, de inspiratie zit in mijn tenen.
Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: