vrijdag 25 februari 2011

Ik weet het allemaal niet meer

Mijn abonnement van mijn GSM loopt volgende maand af. Dus ik MOET verlengen en WIL een nieuwe GSM. Dus ik zat even te surfen en ik weet het wel, ik wil een smartfone. Met alles erop en eraan (lees internet...)
Nu twijfel ik nog tussen twee. De iPhone4 en de Samsung Galaxy S. Twee, ongeveer, dezelfde toestellen. De ene heeft dit voor en de andere iets anders. Vanochtend maar even de stad ingegaan naar de Vodaphone winkel om de toestellen te zien.
En als ik eerlijk ben, ging ik volledig voor de iPhone4. Maar daar schijnt dan de antenne niet zo super van te zijn. Als je die telefoon (ja je kunt er ook mee bellen, geloof het of niet) in de hand hebt valt de ontvangst snel weg. Laat ik nou de enige op de wereld zijn die dat niet wist, nou ja zo keek die verkopen in ieder geval. En dan heb je die Galaxy, die mee plastiek aanvoelt, maar goede ontvangst heeft. En geen flits bij de camera. Nadeel van de iPhone is dat er een maand wachttijd is.
Wat is wijsheid he. Als jullie het weten, hoor ik het graag. Dus kom maar op met die reacties.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: