maandag 1 augustus 2011

Het is een beetje heel erg stil hier.

De kinderen zijn nl. logeren in Belgie voor een weekje. We hebben hun vrijdagavond gebracht en gaan hun volgend weekend weer terug halen.
En het is me toch stil hier. Gisteren eigenlijk al, we zaten aan tafel, en niemand die het hoogste woord moet hebben, of even tussen het eten door een dansje gaat demonstreren. En vandaag is Bertil ook werken, dus ik zit hier helemaal eenzaam en alleen te wezen.
Dus ben ik vanochtend maar even naar de Intratuin geweest. De planten waren weer eens een beetje dood en geel en zo. Veel mooie dingen gezien, maar niet gekocht. Stoer he.
En nu ben ik lekkere jam aan het maken. Gisteren acht potten aardbeienjam en vandaag van Reine Claude pruimen. En ik heb nog kersen en gewone pruimen liggen. Misschien ga ik daar ook nog even mee aan de gang. Tis niet allemaal voor onszelf natuurlijk. Mijn moeder is ook altijd blij als ik jam maak. Er gaan heel wat potjes die kant op.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: