zaterdag 31 december 2011

Toch nog even op de valreep

in het oude jaar effe bloggen. Ik weet het ben erg momenteel, maar het komt er gewoon niet van. Komt ook omdat ik een boel mensen regelmatig "spreek" via Facebook, mail, enz.
Gisterenavond ben ik toch maar weer even aan het scrappen geslagen. Was een beste tijd geleden. Ga even foto's maken en hierop zetten.
Bij deze wil ik ook even alle scrappers (vooral scrappers) bedanken voor de supermooie zelfgemaakte kerstkaarten. Jeetje wat een werk hebben jullie eraan gehad. En, ... ik heb toch nog een roze kerstboom!!! Dank je wel Anneke dat je hier aan dacht. Heel erg leuk.

De laatste dan van 2011 alweer. De oliebollen zijn gebakken, de bubbels staan koud, we zijn er klaar voor. Heerlijk oud en nieuw met z'n viertjes.

Van hieruit, voor alle vrienden, bekenden, scrappers enz. een heel gelukkig en gezond 2012!!!! Maak er een spetterend jaar van.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: