vrijdag 6 januari 2012

Tot de maan en terug

Dat moet ik gaan scrappen van Maxime. Komt ze heel lief bij me knuffelen vanavond. "ik hou van je tot de maan en terug" (smelt!!!). Dus mama heeft beloofd om een LO te maken over "tot de maan en terug". Volgens Max moeten we nog een knuffelfoto hebben daarvoor. Nou hebben we vast wel hoor. Het zou me verbazen als we dat niet hebben tussen die duizenden foto's.

Maandag gaan we weer aan het scrappen dames. Ik ben er klaar voor. Ben benieuwd of ik de hoekpons vind.... ik zeg niks. Maar het komt vast weer goed. Sommigen gaan gewoon scrappen denk ik, sommigen hebben nog een paar lessen tegoed van het ABC boekje. En anderen gaan weer verder met datzelfde boekje. (IS HET NU NOG NIET AF GIRLS?? SCHIET ES OP ZEG! haha)
Zelf ben ik een mini album aan het maken voor mijn moeder. Schiet ook voor geen meter op, maar ik ben met zoveel dingen tegelijk bezig.
En,... vanaf volgende week ga ik ook op maandag werken. (of had ik dat al gezegd?) 16uur verdelen over drie dagen ipv twee. Scheelt me een boel oppas. Ik weet het Jacky, jullie zullen haar missen haha. Maar dat wil wel zeggen dat er een en ander aangepast moet worden in huize van de Kant. Geen boodschappen meer doen op maandagochtend bijvoorbeeld. En om het simpel te maken heb ik meteen maandag werken, judo voor Louis (dus brengen en halen naar Groessen)en een crop. Hoe bedenk ik het, ja, plannen is niet mij sterke kant he. Maar we gaan ervoor. Rustig blijven adem halen en doorgaan. En 's avonds een wijntje denk ik, als ik er nog de puf voor heb.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: