vrijdag 10 februari 2012

Time to Blog

inderdaad weer eens de hoogste tijd om te bloggen.
Weer eens een LO'tje van mijn dochter. Ik ben nog altijd bezig met de foto's te scrappen van haar kinderfeestje. En, het is een feestje om ze te scrappen!!



Deze ben ik begonnen met een LO te liften, uiteindelijk is hij toch wel anders geworden.
Dat was dat, veel meer heb ik nog niet gedaan (qua scrappen dan he). Ben nog bezig met een valentijnskaartje, geen idee welk jaar hij afraakt eerlijk gezegd. Maar ach, volgend jaar komt valentijn ook weer langs denk ik maar. We zien het wel.

Denk dat het volgend project de zomervakantie 2010 wordt. Ik hoor jullie zuchten hoor, daar gaan we weer. Boeken vol foto's, en jaar gelijk hebben jullie. Ben gisterenavond even aan het filteren gegaan. Pppfff moeilijk hoor. Alles is zo mooi. Maar ik ga toch keuzes moeten maken, ga echt niet meer dan 2 albums scrappen. Clean en Simpel scrappen, misschien wel 1 basiskleur kiezen (kraft??) en dan een soort papier erbij. (klinkt bekend he, na twee vellen ga ik weer met andere kleuren aan de gang, je kent me he) Natuurlijk zou ik ook kunnen scrappen met wat ik in huis heb.... zou kunnen, ga er even over nadenken.

Ben net nog even wezen shoppen. Ja gewoon hier in het dorp, had even geen zin om richting Arnhem te gaan. Veel te koud!!
Maar hier gewoon bij onze Willemsen ging er van heel wat spul tot 75% van de prijs af. And I love that!!! Resultaat, een zak vol voor de heren. Hoop dat de jonge heer in de spijkerbroeken past, dan heeft hij gelijk drie nieuwe. Dat is nog een keer leuk shoppen hoor. Ik had voor 181€ en moest maar 38€ afrekenen. Dat is nog eens geld besparen. Dus,... ben nog maar even naar de Bruna gelopen. Daar was nog altijd hobbyspul in de aanbieding. (verder zeg ik hier niks over.)
Eigenlijk ging ik het dorp in voor een tube witte acrylverf. Ja mensen, ook hier raakt de verf eens op. jullie kunnen het vast niet geloven, maar het wit is echt op. Laat ik die nu NET nodig hebben. Moraal van het verhaal, in heel het dorp geen tube witte verf te krijgen he. We hebben hier echt een goede hobbywinkel nodig. In de hele omgeving zit niks, ja Pipoos, maar dat word ik niet vrolijk van.

Ik ga nog even wat doen, en dan denk ik aan een was of vijf draaien, even drie manden strijk wegwerken, beetje schoonmaken (is weer echt nodig geloof me).
En vanavond komt Bertil weer thuis. Hij was drie dagen in Berlijn voor het werk. Was dus heel stil hier.

De meesten zie ik volgende week weer, fijn weekend voor straks.
Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: