vrijdag 27 januari 2012

En toen was het weer vrijdag

Een week voorbij. En wat voor een. Afgelopen vrijdag was de UPC monteur net vertrokken toen ik het koud kreeg, de verwarming niet aanging en we lekkage hadden van zolder naar beneden. Kon er ook nog wel bij. Om kort te gaan, monteur gebeld (weer een monteur, ik kan jullie vertellen 1 op een dag is goed, je moet er geen twee nodig hebben) Een uur of drie later was de boel opgelost. Het weekend kon beginnen.
Afgelopen maandag werd mijn moeder opgenomen in het ziekenhuis. Dus je kent dat, ik blijf maar bellen en sms'en met Belgie. In plaats van een kaart heb ik een leuk doosje gemaakt. Ik wil deze trouwens gebruiken als miniminiworkshopjezomaartussendoor. Dus als jullie zin hebben in een geweldig leuk en snel miniminiworkshopjezomaartussendoor, laat het even weten.



Deze gaat naar mijn moeder, ik heb er pepermuntjes in gedaan. Maar ik denk dat iedere scrapper zo een mini doosje kan gebruiken. Denk aan naalden, kraaltjes, kleine bloempjes, spulletjes om makkelijk mee te kunnen nemen.



Ik heb vandaag even een paar foto's gemaakt van LO's. Ja na een paar was de batterij van mijn foto toestel plat. Helemaal dood. Ligt nu even aan het infuus. Rest komt dus een ander keertje.



Foto's van onze zomervakantie.



De schoolfoto van Louis van vorig jaar.



Deze vond ik in eerste instantie moeilijk scrappen, scheve foto, ze kijkt van de LO af, moeilijk moeilijk. Maar ik ben toch wel tevreden van het resultaat.




Groetjes
Chantal

3 opmerkingen:

Ans zei

Hallo Chantal, hoe gaat het met je moeder?

Leuke mini workshop, leuk als klein kadootje.

Leuke lo,s, ze worden ook al groot net als de jongens bij mij. Hier gaat alles goed, bij jullie ook?.

Liefs Ans

severine zei

heel mooie lo's hoor
ja zelfs de scheve, vind ik super

Petra zei

Bedankt voor je berichtje, leuk om te weten dat de Tiny boeken in Belgie nog helemaal in zijn. En wat de scrapspullenbetreft heb je helemaal gelijk. Wel super wat er tegenwoordig allemaal te koop is. Ik ben wel blij (voor mijn portemonnee) dat ik inmiddels goed weet wat ik leuk vind om te gebruiken en aan jouw leuke blog te zien geldt dat ook voor jou!