woensdag 7 maart 2012

Creatief

Al zeg ik het zelf, ik kan best crea zijn. Papier, verf, inkt noem maar op. Ik vraag me dus serieus af waarom ik zo een hekel heb aan naaiwerk.
Maanden ligt er al een shirtje van Maxime waar een bloem los van is. Even twee steken zou je zeggen. Ja klopt, ik moet het toegeven. Maar vooraleer die naaibak een keer uit die kast gehaald wordt (en afgestoft...) zijn we een maand verder. Een zoompje los van een legging, zelfde verhaal.
Is Max nog een knoop kwijt aan een broek. Nou ja die staat er ook weer aan. Met garantie, ik verzeker jullie die gaat er niet gauw weer af hoor.
Nu nog het lusje in de jas. Ook zo een fijn werkje. Zit tussen de voering en de buitenstof vastgezet. Hoe bedenken ze het. Nou ja ga maar weer even heel crea verder.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: