donderdag 22 maart 2012

Hij is weer beter

En hoe.
Hij gaat dus optreden.
Juist ja, die meneer.




En raadt eens wie er weer bij zal zijn. Yep. Moi. Vandaag tickets gekocht in de Pre Sale via de fanclub. Gelukkig heeft ie een concert in Amsterdam ingelast, anders moest ik nog naar het buitenland ook. Niet dat ik dat zo erg zou vinden natuurlijk.
Was ontzettend stressen, ik stuiter al drie dagen door het huis, maar uiteindelijk is het gelukt. (ja anders had ik gewoon kaarten moeten kopen as zaterdag gaan ze nl. in de verkoop)
Dus ik ben helemaal happy.
En weet je wat zo leuk is, toen G zo ziek werd ging iedere fan een beetje als een gek twitteren (mezelf natuurlijk inbegrepen), en we bleven maar twitteren. Ja jullie willen niet weten hoeveel berichtjes ik intussen geplaatst heb. Maar nu gaat het hele groepje eigenlijk ook weer naar Amsterdam. Super gaaf natuurlijk, gaan wel elkaar in het echt zien (alhoewel ik met sommige al twee afspraken heb staan, hoe komt het toch dat ik zo druk ben)



Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: