vrijdag 17 augustus 2012

I'm back

Lang geleden dat ik nog de tijd nam om even te bloggen. (zoiets had ik al een keer geschreven geloof ik) School is afgelopen maandag weer begonnen voor Maxime. De dame is naar groep 6. De vakantie is afgelopen. Volgende week is Louis aan de beurt, hij gaat naar Havo 3. De rust, regelmaat en het ritme komt er weer aan. Is ook nodig. En zeker met die hitte doen we niet al te veel. Af en toe wel gescrapt in de vakantie. Zeker toen het weer zo slecht was ben ik goed opgeschoten met mijn Oostenrijk boek. Nog even doorbijten (nog maar 1 mapjes foto's) en hij is klaar. Nou ja, worden 2 albums... waarom zoveel foto's... En ik leer het nooit he met die foto's. Dit jaar waren we 14 dagen op (ja op, bovenop) Alpe D'Huez. Heerlijk gehad. Mooi weer, niet die vieze hitte zoals hier. Dat is dan weer het voordeel van hoog op zo een berg te zitten he. En zo hebben we er nog veeeeel meer. Ik zal me niet vervelen de komende tijd denk ik. Groetjes Chantal

Geen opmerkingen: