woensdag 22 augustus 2012

Zou het dan toch begonnen zijn??

De opruiming van scrapspullen. En met opruiming bedoel ik ook echt opruimen he. Het is nodig, laten we het daar op houden. ik ben begonnen met de tijdschriften. Een jaargang of acht (ja zo lang scrap en verzamel ik al)van allerlei kaarten en scraptijdschriften. Het laatste jaar heb ik bewaard, de rest ga ik iedereen blij mee maken. Hoop ik. Ik heb ze allemaal (ja mensen, echt allemaal. En het waren er veeeeeel) doorgekeken, en van alles uitgehaald wat ik nog een keer wil gaan doen. Je kent het wel. Al die ideetjes die je in je hoofd houdt. (denkt te houden) Dus ik heb nu 1 schrift, nu is het er nog 1, maar hoe lang gaat dat duren he, met allerlei schetsjes, LO's, ideetjes enz in. Terwijl ik daar mee bezig was kwamen er weer een paar ideeen voor workshops in me op, dus ook meteen genoteerd. Daar heb ik dat schrift immers voor he. Straks hoef ik geen 375 tijdschriften door de worstelen om dat ene techniekje te vinden met verf. Ik ga weer verder. Ben nog lang niet klaar. Na de tijdschriften komt er nog meer. Pppfff waarom verzamel ik zoveel he. (zeg maar niks!!) Groetjes Chantal

Geen opmerkingen: