zondag 7 oktober 2007

Ik ben er weer (nog)

Ja, daar ben ik weer. Het komt er gewoon niet van om regelmatig mijn blog bij te houden. Druk met de verbouwing, demo's, workshops en beurs. Maar dan vooral met die verbouwing.
De stand van zaken: kozijnen zitten erin, meubelen zijn eruit, vloer ligt er al half uit en het is een superzooike. En neen, zeg niet "foto's maken kan je leuk scrappen", heb ik helemaal geen zin in. Ik zie er het leuke al niet meer van in. Maar het komt vast goed. Met veel geduld. (echt iets voor mij dus, als ik iets niet heb is het wel geduld)
Gelukkig is Louis goed in slopen zo blijkt nu, wat gaat ie tekeer om die vloer eruit te halen. Wedden dat ie goed slaapt vannacht.
Zo, en nu ga ik zitten en helemaal niks meer doen vandaag. Morgen er weer fris tegenaan.

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Volhouden Chantal!! Ooit is het af en dan heb je ook wat.
Groetjes,
Irene

Unknown zei

Ik hoop dat het nu een paar dagen later wat beter met jou gaat. En vooral dat er flinke vorderingen zitten in de verbouwing, dan kun je straks weer even rust vinden.