donderdag 25 oktober 2007

Even snel

Ja, ik lees af en toe mijn mail (in mijn pauze op dinsdag en donderdag). En die opbeurende berichtjes kan ik goed gebruiken moet ik zeggen.
De vloer ligt erin, en hij is heel mooi geworden. Gelukkig kunnen we weer beneden zitten, ik moet zeggen dat ik het gauw gezien had met zijn allen boven. De eerste paar dagen heb ik nog wel (magnetron)maaltijden op tafel getoverd, maar het eind van de week was ik blij dat er een chinees en een pizzeria bestond hoor. En die eerste dagen vonden de kinderen afwassen ook nog leuk en spannend (op de badkamer....) maar deze week zie ik niemand meer verschijnen als ik die o zo spannende afwas ga doen. Onze afwasmachine heeft een nieuw baasje gekregen en ook daar bevalt hij goed hoorde ik.
Zaterdag gaan we de meubels weer terug halen (gelukkig met hulp van een stoere kerel (slijm, slijm), ik zie het mezelf nog niet doen)
Morgen even bij de Ikea een nieuwe bank halen (nou ja, Ikea en even dat gaat meestal niet zo goed samen). Vandaag is Bertil de muren aan het sauzen. Ik zou het eigenlijk zelf doen, maar dat was niet zo een succesnummer, werk nogal streperig en vlekkerig.(geef mij maar gewoon acrylverf en papier hoor)
Nu nog wat aanpassingen in de keuken (electrisch, water en gas) maar daar kan ik niks zelf aan doen, dat is dus Bertil zijn werk. De keuken komt 22 november, nog even geduld hebben dus (niks voor mij natuurlijk)
En als we daar allemaal mee klaar zijn, gaan we boven en op zolder aan de slag. Louis gaat op zolder liggen, en wilt stoer legerprint behang. En we hebben nog nooit behangen, dus je weet het wel, stress natuurlijk voor zo een rolletje op de muur hangt. En dan is het de bedoeling dat de kamer van Louis een scrap/hobbykamper gaat worden. Ik heb honderden ideetjes hierover, maar durf het nog niet hardop tegen Bertil te zeggen. Zo val je van het een in het ander klusje.
En ik ben nog altijd aan het scrappen en de demo's aan het voorbereiden. (as zaterdag sta ik bij het Papierke in Westervoort met de Cricut Expression) En van Expression gesproken, ik heb hem hoor. Ikke blij natuurlijk, 'k had wel even zo een oppepper nodig.)
Zo dat was het een beetje voor nu, sommigen van jullie zie ik volgende week alweer. Ja, gelukkig ik heb volgende week crops, heerlijk, ik kijk er nu al naar uit.

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Hoi Chantal,

ik hoop dat alles vlug in de plooi valt want ik zie er zelf ook heel hard tegenop om te beginnen verbouwen...en als ik alles zo lees...
Als je even op mijn blog http://scrappyToo.blogspot.com kijkt zie je trouwens dat ik je heb getikt...

Grts,
Veerle-ScrappyToo

Caroline van Scrap2be zei

Tsssssssssss, die Veerle toch! Ik wou je ook net taggen! Denk dat ie ondertussen al overal is hihi. Veel plezier nog met je expression en toekomstige scrapruimte. Wel jammer dat je daar eerst zo voor moet afzien natuurlijk...
Groetjes,
Caroline