dinsdag 26 februari 2008

En dat is nog niet alles !













Maandagochtend kreeg ik bij Kars, samen met nog een aantal mensen (we waren met zijn achten in totaal) een soort van privé demo van Tim. Het duurde zowat twee uur, hij wist van geen ophouden (en dat vonden we natuurlijk niet erg) Dat was helemaal vet, cool, gaaf zeg. Als je met zo een klein groepje mensen bent kan je natuurlijk alles goed zien (zeker als je er naast zit!) en kan je ook heel gericht vragen gaan stellen. En foto's maken. Wat heb ik genoten.
Dat wordt dus scrappen, jullie krijgen vanzelf de resultaten een keertje te zien.

Groetjes
Chantal (die nog steeds zit na te genieten)

1 opmerking:

Caroline van Scrap2be zei

Ik ben alvast benieuwd naar je creaties (en ook naar je vingers met al die kleuren distress inkt op, en dan zeggen ze dat ik veel kleurtjes heb, ik heb er nog maar elf, hoor!!! --> Maar wel meer dan 20 kleuren alcoholinkt en daarvan worden (mijn) vingers pas vuil haha!