zondag 24 februari 2008

HIJ IS LEUK !!!!!!!!!!!!!!!!

En dan heb ik het over Tim natuurlijk. Voor diegene die echt van een andere planeet komen (dat moet haast wel als je nog niet gehoord of gelezen hebt dat hij in Nederland is) ik heb het over Tim Holtz.
Gisteren was ik even bij Scrappen Doe Je Zo in Ede, daar gaf hij een demo. Hartstikke gaaf.
En vandaag (en morgen) is hij bij de groothandel Kars voor een demo met Ranger producten. (en laat ik daar nu net een make & take geven met Ranger)
Wat die man allemaal doet met inkt, verf, poeders, stempels enz. Geweldig gewoon. Ik geniet van ieder moment dat ik hem aan het werk zie.
Hier alvast een foto waar ik samen met Lydia opsta.

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Caroline van Scrap2be zei

gelukzak!