donderdag 14 februari 2008

Nieuwe spullen

Lang geleden dat ik echt geblogd heb. Soms heb je van die weken dat je weinig te vertellen hebt.
Ben druk geweest met techniekenworkshop (stempelen en inkt) en een workshop met sheets voor te bereiden. Is heel leuk geworden allemaal. Er zit altijd veel tijd in die voorbereidingen, maar het is wel de moeite waard.
N.a.v. de CHA, dat is een grote hobby beurs in USA, waar twee keer per jaar de nieuwe collectie voorgesteld wordt. En echt, het is kwijlen, zoveel moois komt er weer.
Heidi Swapp komt met een papier colletie. Gaaaaaf.
7 Gypsies, altijd mooi.
Elsie heeft weer een paar nieuwe lijnen.
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, ik zou zeggen, ga zelf even surfen. (en kwijlen). Dit gaat weer geld kosten, ben ik bang voor.
Nog even deze foto van Maxime, zeg nu eerlijk die vraagt toch om gescrapt te worden.



Dat zal ik ook zeker doen, er zal vast wel iets passends te krijgen zijn na de CHA.
Zo en nu ga ik lekker zitten met mijn nieuwe Scrapbookmagazine, die lag vandaag in de winkel.

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

Caroline van Scrap2be zei

Superfoto, inderdaad! Een echt excuus om nieuwe spulletjes te kopen hihi. Benieuwd naar wat je allemaal voorbereid hebt, hoor.

ScrapMartine zei

Hey Chantal,
Ik ben je email kwijt, dus doe het even zo. Aangezien we helemaal gestopt zijn met de winkel, zal je me dit weekend ook niet bij Kars zien. Jammer maar helaas.

Groetjes,
Martine