donderdag 7 augustus 2008

De kinderen zijn een weekje logeren in België bij mijn ouders, en meteen is het ritme en de regelmaat zoek in huize van de Kant. Niet te geloven, zonder kinderen en ik red het amper om op tijd op mijn werk te zijn 's ochtends.
En stil dat het hier is, ik mis dat gekwebbel wel hoor. Vraag niet wat voor telefoonrekening ik deze maand ga krijgen. Moet er nog even niet aan denken.
Gelukkig gaan we ze morgenavond alweer ophalen. Zaterdag een dagje Plopsaland. Vooral voor Maxime is dit geweldig. We zijn er met haar al wel een keer geweest, maar toen was ze een jaar of twee, en ze kan zich er niet veel meer van herinneren. Louis is eigenlijk te oud voor dat pretpark, maar hij gaat toch mee. (hij kan het toch niet gemist hebben hoor.)
En verder, gisteren met z'n tweetjes een dagje naar Amsterdam geweest. Was echt jaren geleden dat we daar nog waren. Met de trein ernaar toe. Maar eigenlijk was het veel te warm om naar een stad te gaan gisteren. Dus hebben we rond vijf uur de trein terug genomen, en lekker uit eten gegaan hier Lathem aan het water. (zeker een aanrader voor iedereen hier uit de buurt) Heerlijk terras dat uitkijkt over het water, lekker eten, ja dan wil je toch niet in dat drukke en warme Amsterdam blijven zitten.
LO's kan ik jullie niet laten zien. Niet dat ik niks maak, maar ben druk voor een beurs in september, dus.... even wachten tot erna.
Afgelopen weekend nog in België in een scrapwinkel(tje) geweest. Ik denk het kleinste winkeltje op scrapbook gebied, maar zeker het leukste. Dus als je ooit in de buurt van Gent bent, moet je zeker een keertje langsgaan. Het heet In2hobby. Ik zet even een link naar de winkel op mijn blog. (gratis reclame Wendy!!) Ze hebben ook een webwinkel (ik geloof dat ik begreep dat ze boven de 50 euro gratis verzenden naar Nederland, ja en wat is 50 euro nu voor een scrapper, zeg nu eerlijk). Maar vooral hebben ze een superleuk Vlaams (echt iets voor mij dus) forum. Ik ben er in ieder geval blij mee.

Groetjes
Chantal

4 opmerkingen:

Mich zei

Ja zeg Chantal, we hebben eigenlijk geen nederlandse mensen op het forum van In2hobby. Misschien dat ze nu eindelijk durven, nadat ze hier gelezen hebben hoe leuk het daar wel is ;-)) ?????

pruts zei

das waar wat mich zegt. we zouden graag wet nederlanders hebben op het forum we hebben wel al een halve zweed :-)

dat winkeltje is de max hé. altijd vind ik er iets nieuws.

Creanijn zei

Hoi Chantal,

Leuk dat je een fijne vakantie gehad hebt. Enne, die layoutjes, misschien kom ik naar Kars, maar ben het nog niet zeker.
Verder wou ik je nog even vertellen dat je een award gewonnen hebt, kijk maar even op mijn blog:
http://creanijn.blogspot.com/2008/08/een-award-gewonnen.html

Groetjes,
Vicky

Wendy zei

Het was heel fijn om kennis met je te maken en bedankt om zo mooie reklame te maken voor ons winkeltje, dit doet ons zeker en vast plezier.
Ik heb ook alvast een link van je blog op mijn blog gezet. Ik kom hier zeker en vast nog eens piepen.
Groetjes,
Wendy en Bruno