vrijdag 15 augustus 2008

Weer eens de hoogste tijd



om te bloggen. Op een of andere manier komt er helemaal niks van in de vakantie. Ik weet eerlijk gezegd niet waar die zes weken zomervakantie van de kids gebleven zijn. We zouden van alles en nog wat gaan doen en ondernemen, en in 1 keer is het de laatste week, en wat hebben we gedaan, eigenlijk heel weinig. Maar ook dat is een keer leuk, niks moeten en gewoon lekker thuis zijn. Alhoewel, veel thuis zijn die twee niet geweest. Nu zijn ze logeren bij oma. Vanavond komen ze thuis. Het is hier toch maar stil hoor zonder kinderen.

Afgelopen weekend zijn we met vrienden naar Plopsaland geweest in Belgiƫ. Het was hel erg leuk, alleen het weer zat niet echt mee. In de middag begon het te regenen, en het hield niet meer op. Jammer is dat. Zeker omdat het park tot half elf open was en dat er daarna vuurwerk voorzien was (bij mooi weer natuurlijk)
Foto's gemaakt natuurlijk, dus weer een project in de maak. (en zo heb ik er nog zooooveeeeeel)

De LO "vissen" heb ik gemaakt naar aanleiding van een online crop op een forum. We kregen een schets, en konden daarmee aan de gang, en drie keer raden, juist die van mij lijkt er eigenlijk niet echt op. Heb een boel frutsels weggelaten, die ik gewoon niet bij de foto en het onderwerp vind passen.

Gisteren heb ik eens gewoon rustig, relax, alleen gescrapt. Geen opdrachten, geen merken waar ik me aan moet houden. Heel leuk. Ik vond zelf de foto van Maxime zo mooi, die moest gewoon gescrapt worden.

Groetjes
Chantal

3 opmerkingen:

pruts zei

pracht lo's !!!!!

Mich zei

Leuk idee van dat bubbeltjesplastic op de eerste layout !!

De layouts zien er alle 2 zo lekker verzorgd uit.

Krisje zei

Heel mooie LO's Ik ben vrijdag gaan scrappen bij een vriendin, en zij heeft ook dat papier van je tweede LO gebruikt. ook van de pizzadoos ;-) Zij had miserie met de thickers om ze te laten kleven, jij ook?