zondag 9 november 2008

Ik was ...

afgelopen zaterdag naar de Krea Doe samen met Irene. LEUK!!!!! Wat een mooie dingen waren er allemaal. Maar, ik heb me heel erg beheerst. Er waren wel honderd stempels die ik mooi vond, maar ik heb er maar drie (kleintjes!) gekocht. Knap he. En verder heb ik nog wat nuttige dingen gekocht, navulling inkt, messen voor de snijmachine, klein beetje papier (echt niet veel), wat splitpennen, glittertjes en een heel leuk mini album met Glimmermist. Ben echt benieuwd hoe dat gaat bevallen. En nog een mini album, voor het vriendinnetje van Maxime die een zusje gekregen heeft. Daar ga ik een mooi boekje voor maken en een kaart natuurlijk.
En ik heb ook nog wol gekocht om een sjaal te breien voor mezelf (hoewel ik hier al iemand hoorde zeggen, voor mij??? Neen dus, voor mij!)
Ik kon me nog vrij goed beheersen tot ik bij de stand van Paper & Pictures kwam. Helaas toen ging het een heel klein beetje verkeerd. Raar, dat heb ik nou altijd als ik in die winkel kom.
's avonds zijn Bertil (hij was ook in de Jaarbeurs, op een fotografie gebeuren) naar de musical Dirty Dancing geweest. We hadden van te voor een diner besproken in het Beatrix theater, heel erg leuk en lekker. Daarna de musical. WAT IS DIE MOOI!!!! Het is echt een aanrader voor iedereen die van muziek en dans houdt. Liefst zou ik hem nog een keer zien.
Zo, en nu aan het werk.
Groetjes
Chantal

1 opmerking:

Karin zei

Jaaa, hij is super hè?! Dat sfeertje en zoals ze de decors hebben gemaakt. Moet zeggen dat ik de film ook tig keer heb gezien en de muziek ook nog steeds erg leuk vind. Voor mij zou het dus ook echt geen straf zijn om nog een keer te gaan. Leuk je ook gezien te hebben op de Kreadoe trouwens!
Groetjes,
Karin