maandag 3 november 2008

Holiday on Ice

Gisteren zijn we met de kinderen maar een voorstelling geweest van Holliday on Ice. Het begon allemaal nogal wat moeilijk, maar uiteindelijk kwam alles goed. We hadden nl. de kaarten niet ontvangen. Begin september al besteld, en twee weken later nog altijd geen kaarten (terwijl dat altijd heel snel gaat, na twee dagen hebben we ze meestel in huis) Dus gebeld, en ja hoor ze waren al verstuurd, de dag na de bestelling al. Uiteindelijk hebben ze de originele kaarten vernietigd en kopieën aangemaakt. Wat een gedoe. En dan de vraag, zou iemand in de buurt die kaarten in de bus gekregen hebben en ze niet even bezorgen. Raar idee hoor, voor 't zelfde geld zitten de buren op jouw plekje. Maar gelukkig ging alles goed.
De voorstelling was geweldig, veel glitter en glamour, echt iets voor Maxime natuurlijk. Ze heeft echt zitten genieten. Zelf Louis vond het mooi, alhoewel hij van te voor zoiets had van, ja als het moet ga ik mee (ja het moet)
Jammer dat we geen foto's mochten maken, maar ik heb me netjes aan de regels gehouden, knap he.
Na de voorstelling nog even pizza gaan eten, kortom een heerlijk middagje uit.
En zaterdag gaan we, na de KreaDoe, naar Dirty Dancing kijken. Ook daar kijk ik naar uit.

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

Wendy zei

Heb dat ook ooit eens gezien Holiday on Ice en vond het wel prachtig, toch nog een geluk dat je kon gaan kijken, ondanks dat de originele kaarten verloren gegaa zijn.

Mich zei

Oeioei, wat een pechverhaal. Gelukkig is het nog allemaal goedgekomen.

Ik ben vele jaren terug ook eens naar een Holiday on Ice-show geweest. Ik vond het heel leuk om te zien, maar ... uiteindelijk ben ik mijn hart wel verloren aan het ijshockey ipv kunstschaatsen.