woensdag 25 maart 2009

Niks is zo ellendig

als een ziek kind. Maxime was vanochtend een beetje koortsig. Ik kon geen temperatuur opnemen, geen idee waar dat ding ligt. Of eigenlijk dingen, ik heb er twee, maar ook die tweede weet ik niet te liggen. Ja huize van de Kant, zeg maar niks.
Fijn, ze is ziek. Nou ja ziek is een groot woord hoor. Beetje hangerig, laat het ons daar maar op houden. Maar als een echte meid van bijna zes, gooi je daar een flinke lepel drama bovenop en dan ben je dan ook half dood natuurlijk. Dus wat doe je dan als (goeie) moeder, je maakt een lekker kopje thee voor mevrouw. Honing graag mam. En liefst kaneelthee. OK.
Even tv kijken, filmpje graag mam. OK
Paastakken versieren kon ze dan weer wel.Geen vuiltje aan de lucht.
Ze heeft nu al ongeveer vijfenzeventig keer gezegd dat ze zich niet lekker voelt. Maar ze speelt wel twee croissantjes naar binnen vanmiddag. Veel buikpijn kan ze niet hebben denk ik dan maar.
Zucht, ik hoop dat ze morgen naar school kan, mag ik lekker werken.
Ik ga maar even scrappen, denk dat ik eindelijk eens begin met de foto's van Normandie. Zat ik even te bekijken, misschien maak ik wel een groot boek. De planning was een mini album. Maar ik heb zoveel foto's ik kan er wel twee boeken mee vullen. Nou beginnen maar. Jullie zien vanzelf een keer de resultaten voorbij komen.

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

Mich zei

Ik ben al heel benieuwd om je foto's te zien van Normandiƫ !!

Mich zei

Inderdaad, ik ben met nieuwjaar naar Normandiƫ gegaan. Ik vrees dat je nog een aantal jaar zal moeten wachten om die foto's gescrapt te zien !!! Ik ben nu eerst mijn foto's van 2008 aan het editeren, en dan heb ik weer plaats op mijn pc om daarna al mijn oude dia's (opnieuw) in te scannen en dan ga ik ze redelijk cronologisch scrappen, dus de eerstvolgende layouts zullen met foto's zijn van 38 jaar geleden !!!