woensdag 15 april 2009

Terug

afgelopen weekend waren we in Belgie. En zoals gewoonlijk, van het een naar het ander gerend. Niks geen rust in dat soort weekends. Mijn broer werd 40 (geen idee of hij het leest, maar ja hij hoort ook bij de club van 40-plussers) en hij kreeg een verrassingsfeest. En wat voor feest. Heel erg leuk was het.
Intussen waren de kinderen bij een vriendin logeren. En die heeft een puppy, en ja hoor Maxime was bang. Zo ontzettend bang dat ze zat te bibberen op de bank. (tot ik haar even toesprak dat het afgelopen moest zijn) Uiteindelijk, viel het allemaal wel mee, en werd ze dikke vriendjes met het hondje.


is het geen schatje? 't hondje he.
Het nadeel van een lang weekend weg zijn is, dat je alle werk moet inhalen he. Ik ben al de hele dag bezig met wassen, strijken, boodschappen, zwemles enz. Heel leuk, maar niet echt.

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

Mich zei

Ik ken ze, die weekendjes of weekjes verlof in Belgiƫ. Inderdaad een geren van hier naar daar om toch maar alles te zien en te doen wat je anders niet kan.

En het helpt echt niet om dat weekendje iets langer te maken, want zelfs al ben ik hier 3 weken voor mijn groot verlof, dan nog kan ik bijlange niet alles doen wat ik had gepland ...

pruts zei

Oh das een schattig hondje !!!!
Als je nog eens naar Belgie komt en je hebt zin om te scrappen.... je bent altijd welkom !!!!