zondag 19 april 2009

Ruimen

ja, gebrek aan plaats. Volgens mij hebben alle scrappers er last van. Ik ben dus aan het ruimen gegaan (je merkt er nog weinig van hoor eerlijk gezegd) Maar ik ga mijn Sizzix apparaat verkopen (soms is het een beetje teveel van het goede he, drie van die apparaten in huis) Hij is gebruikt, uiteraard, maar wel in goede staat. Ik doe er een paar stansjes bij, de convertor (heet dat zo? ik weet het niet meer) om sizzlit (dunne) mallen erdoorheen te halen zit er ook bij. Voor 25 euro mag hij weg. Komen wel nog de verzendkosten bij, of je moet hem ophalen. De koffie staat klaar.
En ik heb ook nog een Fiskars Shape Boss om mee te embossen, die doe ik ook weg, met alle mallen erbij. 15 euro kan hij de deur uit. Pas op, dit is niet die grote waar je in 1 keer een scrapvel op kunt leggen. Iets kleiner, ik heb er al wel scrapvellen mee geembost, moet je gewoon even het papier een stukkie opschuiven.
Ik zet dit eerst even op mijn blog, daarna op marktplaats. Laat maar weten of je intresse hebt.
Zo en nu ga ik strijken. Wat ligt er een boel was, er komt geen eind aan. Huishoudwerk is het meest ondankbare werk dat er bestaat denk ik. Als je klaar bent kan je weer opnieuw beginnen.
Het liefst zou ik in de tuin gaan wroeten (en onkruid eruit halen) maar ik heb me toch last van hooikoorts. Niet normaal. Dus ik blijf lekker binnen (met dat weer....) en ga heerlijk strijken. Wie gelooft dit??

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

pruts zei

hier ook al strijken :-)
Hooikoorts.... beu he. ik heb er ook last van. maar toch hou ik van de lente.

Wendy zei

Dat moet ik toegeven dat huishoudwerkjes het meest ondankbare werkje is dat er is, maar helaas moet het ook gebeuren ;)