maandag 15 juni 2009

Fruitdagje

ja vandaag heb ik een fruitdagje. Hmmmm. Beginnen met fruit, fruit tussendoor, fruit als lunch, af en toe een sapje, veel water. Kortom, om 10 uur kwam het fruit me al de neus uit. Ben even naar de groenteboer gegaan, aardbeien, frambozen en meloen gekocht. Samen met banaan, appel, bramen enz. in de blender gedaan. En ik heb een heerlijke smoothie. (bijna net zo lekker als een bruine boterham met kaas, bijna he). Het schijnt gezond te zijn, zeggen ze. En omdat ik afgelopen weekend twee verjaardagen had is het goed voor me.(alhoewel ik een mini stukje taart op heb, niks aangekomen.)
Genoeg gezeurd over dat dieet, even een LO'tje. Lang geleden. Alhoewel ik niet stil gezeten heb hoor qua scrappen. Het boek voor mijn broer zijn verjaardag is af. 42 LO's. Al zeg ik het zelf, niet verkeerd in anderhalve maand tijd.
Maar dit is er eentje van Louis met mijn broer.


De lettertjes zijn gemaakt met mijn nieuwe alfabetje van Quickutz (ik heb er twee gekocht)

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

pruts zei

dat zijn wel veel lo's in een maand een half. ik zou het niet kunnen.
deze vind ik alvast heel mooi.
hij zal er wel blij mee zijn !!!

Mich zei

Mooie layout deze, ik hou van de combinatie blauw met oranje.