vrijdag 9 april 2010

Bijna 10 uur

en ik heb nog steeds geen ontbijt op. Niks voor mij want als ik niet ontbijt krijg ik koppijn. Ik heb met zelf even verwend en een lekker broodje in de oven gedaan om af te bakken. Ben er wel aan toe. De koffie loopt door (die Belgische hé). Heerlijk.
Moest vandaag de kids naar school brengen natuurlijk. Even staan praten met de juf van Louis. Heel belangrijk natuurlijk, over het middelbaar onderwijs en over hemzelf. Nu gaat ze me even een titel van een boek mailen over oa hoogbegaafde kinderen. Ze moest elke keer aan Louis denken toen ze het aan het lezen was. Louis kwam nl. bij een IQ test heel hoog uit. En hoewel zijn CITO dan weer "normaal" was, maar ja de laatste dag was hij ziek natuurlijk. Ben benieuwd.
Daarna naar de garage. De auto moet gekeurd worden, airco deed het niet. Hele waslijst, kan meteeen alles in 1 keer gebeuren, nu heb ik toch een huurauto (die me by the way niks kost omdat we hier een soort verzekering voor hebben). En wat voor een. Zo een hele nieuwe Renault Megane Coupe. Zo gaaf. Alles automatisch (zelfs de handrem.... remember.... blond....)
Jammer dat ik nog een boel te doen heb, anders zou ik best wel even een ritje maken met dat ding. Doe ik misschien toch nog wel.
Maar eerst koffie en een broodje.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: