woensdag 21 april 2010

Help

ik kan geen bloemen meer zien. Ik heb het lumineuze idee gekregen om een bloemenworkshop te gaan geven. Heel leuk, en veel vraag naar, want bloemen zijn helemaal hip. Maar eerlijk gezegd komt er geen eind aan, overal kan je bloemen mee maken, en heb je dan 1 type bloem, kan je die dan ook weer in tig verschillende materialen maken. Nou ja ik wordt er een beetje bloemig van moet ik zeggen.
Als ik klaar ben denk ik dat ik mezelf een bloemetje cadeau doe...

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

Mich zei

Weet je wat het grappige is? Ik probeer nog altijd een beetje over de bloemenfobie heen te komen, en gebruik ze "spaarzaam" op mijn layouts, maar een workshop om ze zelf te maken, lijkt me superleuk !!!

PJ zei

Ik durf het bijna niet te vragen i.v.m. de al aanwezige bloemigheid, maarre... laat er eens een paar zien?! Ben heel benieuwd...