woensdag 9 juni 2010

Tijdje geleden alweer

dat ik geblogd heb. Niet dat ik stilgezeten heb hoor. Neen daar hebben we geen tijd voor hé.
Voor Louis heb ik een mini album(pje) gemaakt met de foto's van Ameland. Geen frutsels, geen bling, geeeeeeeen roze, geen lieve dingetjes. Saai dus, wel stoer, maar saai. Maar ach, het was zo een klein album dat ie keivol zat met die paar foto's en wat stikkertjes. En het kind is blij. Daar doen we het toch voor.
En dan heb ik nog een mini album gemaakt voor Maxime, over onze meidendag afgelopen april. En je raadt het al, daar zitten alle toeters en bellen in wat betreft bling, bloemen en frutsels. Ik heb me heerlijk kunnen uitleven. Moet alleen nog de titel en de tekst in en hij is klaar. Klein probleempje, printer doet het niet. Nieuwe inkt gekocht en die doet niks. Moet ik ook even over bellen.
En nu ben ik klaar met mini albums. Vind het altijd heel leuk om te maken, maar dan ben ik blij dat ik weer grote LO's kan maken.
Dan ben ik nog bezig met een Secret Scrap Lift op een forum, en eerlijk gezegd kan ik er niks mee. Het is een super LO, maar verder dan namaken kan je er niks mee. En dat vind ik niet leuk. Of ik moet hem zo gaan verbouwen dat ie er niet meer op lijkt. zucht, ben weer aan iets begonnen.
Zo en nu ga ik even wassen en een beetje iets in de huishouding doen, met dat mooie weer van de afgelopen week komt er nooit veel van hier. Op een of andere manier laat ik dan alles zo een beetje liggen, en denk als het regent ga ik wel weer werken.
Gelukkig woon ik niet in een of ander land waar de zon altijd schijnt... zou een best rommeltje worden in huize van de Kant.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: