maandag 26 juli 2010

Het SMSen kan beginnen

Ja zo gaat dat he, de kinderen zijn logeren bij mijn ouders in Belgie.
Vrijdag gebracht (ja dat was een schitterend idee met de Nijmeegse vierdaagse en al die andere files, vier uur onderweg geweest...) maar ach toch maar vrijdag gaan rijden, want zaterdagavond hadden we hier de eerste buurt BBQ. En dat wilden we toch ook niet missen. Het was dus weer een weekend van veel kilometers.
Die BBQ was super gezellig, zo leuk dat ik ergens om kwart over twee naar huis ging. Maar ja we konden dan ook uitslapen natuurlijk (tien over zeven was ik wakker hoor, maar ben niet opgestaan tot een uur of twaalf, toen Maxje belde met hele verhalen)
Maar ze zijn in Belgie, gisteren maar twee keer gebeld, en vandaag zijn ze vertrokken naar Frankrijk voor twee dagen Disneyland.
Dus zit ik net Louis even te smsen, "waar ben je?". Antwoord: "in Frankrijk". ja lekker ding, vijf minuten rijden vanaf mijn ouders sta je al in Frankrijk.
Dus het worden weer een boel sms'jes versturen voor je iets weet. Typisch Louis. Die kleine daarentegen is druk als een gek, kletst je de oren van de kop (neen, geen idee van wie ze dat heeft hoor...)
Ik had hun alle twee zakgeld meegegeven om iets leuks te kopen voor hunzelf. Ja ik weet dat als je die winkeltjes ziet in Disneyland, daar MOET je iets kopen. Zo ben ik zelf ook. Dus ze hebben zakgeld mee en ik heb tien euro meegegeven voor een sleutelhanger voor mezelf. "Iets leuks, beetje zwaar en veel bling" Dan zie je Louis kijken hmmmmm ja mam. En Max die weet precies wat ik wil. Lachen hoor.

Maar ik zit nu dus de hele week alleen zonder de kinderen. Stil dat het hier is. Niet normaal. Vorige week dacht ik nog dat ik vanalles en nog wat zou doen, maar eerlijk gezegd komt er weinig uit mijn handen.
Gisteren even gescrapt, beetje maar hoor. Beetje gelezen(de laatste van Dan Brown ben ik bezig)
Denk dat ik vandaag nog maar even wat ga scrappen, ik moet toch even vooruit met dat boek over Parijs. Ben nog altijd met de eerste dag bezig. Maar dat zijn best al veel LO's, ik ga ze even op de foto zetten zodat ik ze kan plaatsen. Tijd zat deze week.
En ik heb Louis opdracht gegeven om minimaal 500 goeie scrapbare foto's te maken in Disneyland. Je hoort hem vast zuchten.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: