woensdag 15 september 2010

De dagen worden behoorlijk korter. Je zou denken tijd om de knutselen, scrappen enz. Maar op een of andere manier ben ik nog niet "volop" bezig. Wel hier en daar wat gedaan, maar niet volle bak vooruit om het even zo te zeggen.
Maar ik heb ook zoveel andere dingen te doen en te regelen.
Louis is bv. vorige week begonnen op de middelbare school. Een hele aanpassing voor zo een kind (en zijn moeder...) Iedere dag op de fiets ernaartoe, huiswerk, lessen die verschuiven, lessen die uitvallen, kortom WE zijn er druk mee.
En dan een dame die naar groep vier gegaan is. Ook daar moet ik me suf mee oefenen om te lezen.
Judo is weer begonnen. Maxime is met klassiek ballet begonnen. Heel leuk allemaal. Maar ik blijf maar van het een naar het ander hollen en rennen. Gisteren nog gauw even de kleertjes gehaald om vandaag de eerste heuse balletles te volgen. Moest nog even een en ander vastgenaaid worden en korter gemaakt worden. Dus snel nog de naaimachine in gang geslingerd.
En verder, ik ben weer aan het sporten bij Curves. Heel fijn weer hoor. Toch wel prettig om drie keer in de week weer lekker bezig te zijn.
Vandaag hebben de kinderen al de eerste vrije dag. Ja de tweede week school en ze hebben al de eerste studiedag voor de leraren. Gelukkig ben ik thuis op woensdag. Maar ze is bij haar vriendinnetje Sanne gaan spelen. Die twee kunnen niet zonder elkaar. Dat wordt wat als de dames klaar zijn voor een mobieltjes. Haha Louis krijgt zijn beltegoed nooit op, maar ik denk dat Maxime daar geen moeite gaat mee hebben als ze Sanne aan de lijn heeft.

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

Mireille zei

hoe herkenbaar.. =)
hier ook al in week twee de eerste margedag..
schrok me rot!
sterkte met de aanpassingen en ongelooflijk bedankt voor je lieve bericht!

Francine zei

Het is druk he, die eerste weken na de schoolvakanties. Moest ook echt weer wennen aan het ritme van school, gym, zwemmen, voetbal, paardrijden...