vrijdag 31 december 2010

De planning was...

om vandaag naar Kortijk te gaan en daar oud en nieuw te vieren. De tas(sen) waren gepakt, de cadeautjes ingepakt, we waren er klaar voor. Maar, toen we vanochtend wakker werden was het spiegelglad hier. Snelwegen afgesloten, bussen reden niet, een boel ongelukken. Kortom, het was niet te doen om te gaan rijden. Dus, vieren we oud en nieuw toch maar thuis, met ons viertjes. Ook gezellig. En eten hebben we genoeg, ik zou voor lekkere hapjes zorgen voor vanavond. Dus, flink ingeslagen voor zes mensen natuurlijk, paar flessen champagne erbij. Je snapt het al wel, tegen middernacht kan ik geen pap meer zeggen. (maandag weer lijnen hoor...)

Oliebollen had ik woensdag al gebakken.


En smullen hebben ze natuurlijk meteen gedaan.



Voor jullie allemaal, het allerbeste voor 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes en tot volgend jaar.
Chantal

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi allemaal ook voor julie een heel goeden gezond 2011 .
rebbel is inmiddels loops dus ik ga eerst met haar naar haar nieuwe vriendje nee niet in zweden maar in duitsland (magdenburg) iets dichterbij
groetjes petra en tot de volgende keer

Anoniem zei

Hallo Chantal,
Wat jammer dat jullie niet naar je ouders konden oudjaarsdag.Ik hoop,en dat zal wel, dat jullie het heel gezellig hebben gehad! Ook voor jou en je familie een goed en gezond 2011 toegewenst en tot volgende week!

Groetjes Marjo.