maandag 3 januari 2011

2011

Voor alle bloglezers, een heel gelukkig, gezond, spetterend en creatief 2011!!
Hebben jullie nog goede voornemens, ikke wel heb ik altijd (de eerste week van) in januari.
Lijnen, ieder jaar hetzelfde natuurlijk.

Veel scrappen, en dan bedoel ik veel afwerken. ik heb zoveel liggen wat nog niet helemaal af is. Niet normaal. De laatste dag van 2010 heb ik nog lekker zitten scrappen trouwens, ja ik had zo plots een dag of wat over hè doordat we toch niet naar Kortrijk konden. Dus heb ik wat winter foto's gescrapt. Ik ga ze wel even op de foto zetten (nu is het te donker) en op mijn blog plaatsen.

Genieten, van alle kleine dingetjes die het leven brengt. En dan bedoel ik me niet zo druk maken om die mand was die er nog staat (staat er morgen nog...), het huis dat een zooitje is (komt altijd weer goed), boodschappen die nog/weer gehaald moeten worden (we overleven nog een paar weken met hetgeen in de vriezer ligt hoor). Dat soort dingen allemaal.

Maar ja dat is de eerste week van januari hè...ach we zien wel weer.

Groetjes en maak er iets moois van.
Chantal

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Chantal,

Voor jou en je gezin ook een verschrikkelijk goed en gelukkig Nieuwjaar. Ik hoop dat al je wensen en goede voornemens uit mogen komen. We zien elkaar gauw weer. Groetjes, Irene