dinsdag 15 februari 2011

Beetje stuk

Mijn 15 jaar oude keukenmachine is er gisteren mee opgehouden. Zo maar. Vorige week deed ie het nog gewoon. Terwijl ik net het schitterende idee had om milkshake te maken. Een ramp zal je denken, neen hoor ik het er gewoon de mixer ingezet en ik had ook milkshake.
Maar ik gebruik de keukenmachine best wel vaak. En niet alleen voor milkshake hoor.
Vandaag moest Bertil terug naar het ziekenhuis om zijn bloeddrukmeetkastje terug in te leveren, (ben blij dat dat ding weer weg kan hoor, de hele nacht om het uur een piep en gedoe.... helaas ben ik de enige die er last van had, Bert heeft er gewoon doorheen geslapen met dat ding om de arm die om het uur oppomp. Grrrr ikke niet dus)
Van daaruit zijn we even naar Zutphen gereden. En om toch even terug te komen op mijn keukenmachine, daar heb ik een paar winkels ingegaan en uiteindelijk kwamen we bij Cook en Co uit. Een echte kookwinkel, kwijl kwijl, wat ze daar allemaal voor leuks verkopen. En nu ben ik dus arm. Maaaaar, wel de trotse eigenaar van een Kenwood keukenmachine met alle toeters en bellen op. (die toeters en bellen zaten ook op mijn oude gebakje hoor)



Mooi he. Ik ben blij als een kind. Morgen ga ik lekker alles afwassen (heb nu even geen puf meer hoor) en de boel even uitproberen. 'k heb al een bos worteltjes gehaald om de rasp te testen. Je hoort het niet alleen milkshakes en smooties hoor. Ook gezonde groenten en sapjes.
Als jullie me zoeken, ik ben aan het spelen in de keuken.

Groetjes

1 opmerking:

Rika zei

Fijn dat het je man weer beter gaat.

veel plezier met je nieuwe annwinst!