woensdag 9 februari 2011

Even snel een update, terwijl ik eindelijk even achter de pc mag/kan.
Ja, met twee kinderen die Hyves ontdekt hebben en een man die thuis zit, kan je hier wel een lotje trekken voor je op de computer mag. Ik zei net tegen Bert, kan ik op internet met zo een mini laptopje, ja dat kan, wat wil je dan van laptopje? Antwoord, een roze. Blijven in ieder geval die kerels er van af.
Bertil ziet nog steeds dubbel. Bloeddruk was vanochtend goed, wel met medicijnen uiteraard. Nu is het toch weer afwachten, of het oog nog bijtrekt, kan maaaanden duren, of niet vanzelf goed komen. Dan is het nog op te lossen met een operatie, maar dat raden ze niet aan de eerste tijd. Dus een bril?? Waarschijnlijk wel, maar dat horen we vrijdag over een week. En zo niet, kunnen we nog altijd voor een chocolade bruine labrador gaan he.
Volgende week nog een 24 uurs meting van de bloeddruk. En dan over een maand weer bloed controleren. Zucht. Ik loop veel te vaak in het ziekenhuis. Maar hij voelt zich in ieder geval weer beter, alleen je kunt niet zo veel he met 1 oog. Lezen is niks natuurlijk, auto rijden kan ook niet. Beetje TV kijken, maar ja dat ben je ook snel beu.
Ik ben wel weer een beetje aan het scrappen gegaan afgelopen weekend. Niet dat het snel en vlot ging, maar ik heb wat gedaan. En ik was er echt aan toe om iets leuks te doen. Ik maak er snel even foto's van om te posten.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: