maandag 30 mei 2011

LO's

Het is heet, echt heet. Een beetje broeierig, zou best kunnen dat we onweer krijgen vanavond.
En omdat ik toch te warm heb om buiten te zitten (binnen is het veel lekkerder, moet je mij horen zeuren he), dacht ik ga een paar LO's op mijn blog zetten. de meeste zijn er die ik gemaakt heb voor de demo die ik laatst gegeven heb.














Voor al deze is de cuttlebug gebruikt.


Dit is er eentje die ik gemaakt heb met een heel mooi (lees: duur) vel van BG. Ooit gekregen van mijn moeder, altijd heel zuinig op geweest (lees: in de kast laten liggen)

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

Ans zei

Super mooi. En dat laten liggen omdat het zo mooi is, ja dat heb ik ook. Dus we gaan alles maar eens gebruiken.

Liefs Ans

severine zei

hele mooie lo's , vooral die van het ballet vind ik heel super!