woensdag 11 mei 2011

Ooo, ik schaam me diep

zo lang geleden dat ik nog iets op mijn blog gezet heb.
De meivakantie zit er ook al weer op. Eerste week moest Louis nog naar school, Maxje wel al thuis. Heerlijk een dagje stad gedaan met haar, shoppen vindt ze leuk hoor. haha van wie heeft ze dat toch?
De tweede week nog ons nichtje en neefje op bezoek gehad, kwamen een nachtje logeren. En toen ging het hele feestcommitee mee naar oma. Ze waren even thuis om naar de kapper te gaan en dan weer gauw terug. Was een lekker relaxt weekje moet ik zeggen.
En dan het scrappen en knutselen, ik zit niet stil hoor. 'k heb ontzettend veel gescrapt en kaartjes gemaakt. Helaas kan ik nog niks laten zien. Op 21 mei sta ik nl. te demonstreren bij Lavendel in Raalte. Dus kom je uit de buurt, of ben je daar ergens op vakantie, kom even langs. Wat ik ga doen, een demo met de nieuwe Cuttlebug. Heel erg leuk. Mooie stansjes van Marianne Design, Nellie, BG papier (word ik altijd blij van he.)
En verder heel druk met een bijna jarige. Aanstaande zaterdag wordt Maxime 8 jaar, en zondag doet ze haar Eerste Communie. Moet gevierd worden natuurlijk. Dus een boel visite aankomend weekend. Dat betekent ook een boel boodschappen en voorbereidingen. Vanmiddag wordt er al getrakteerd op ballet, en maandag op school, dinsdag op de BSO en woensdag kinderfeestje. Heel leuk hoor maar dan ben ik wel klaar denk ik.
Maar ik ga nu verder, nog een boel te doen hier.
Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: