woensdag 15 juni 2011

Regenboognagels

Maxime heeft mijn en haar nagels een regenboogkleurtje gegeven. En niet van die lieve zachte kleurtjes, neen het knalde echt. Kijk maar.



Het receptje van Jamie staat op blz 222 van het boek "Jamies Dinners" (ja ik heb weer een nieuwe...)
hier een paar foto's. Het ziet er toch al mooi uit he, en het is nog lekker ook.




Verder heb ik ook al jam gemaakt, aardbeien en 1 potje van de frambozen uit de tuin. Dat is echt een lekkernij hoor.




En van scrappen is de laatste tijd nog niks terecht gekomen.Ik kijk naar al die mooie dingen die iedereen scrapt en maakt op alle blogs die ik volg (en dat zijn er intussen al heel wat hoor), maar ik heb even geen tijd gehad.
We hadden gisteren midzomerfeest op school, en omdat ik sinds dit schooljaar in de ouderraad zit, moest er gewerkt worden. Heel leuk allemaal, maar wel een beetje druk.
Maar!!!!!! ik heb een vers pak foto's. Vandaag uitgeprint bij de Hema (Bert gestuurd) 63 stuks. En ik heb nieuw papier. En het is slecht weer dit weekend. Dus, zou het nu eindelijk eens lukken om een paar LO's of mini albums te maken dit weekend.
Duimen maar.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: