vrijdag 10 juni 2011

Uitdaging

vandaag komt Maxime haar hartsvriendinnetje logeren. Haar mama en papa hebben een bruiloft, en de dames vonden het leuk om een logeerpartijtje te organiseren. Op voorwaarde dat ze de finale van X-factor kunnen kijken vandaag. Ja natuurlijk kan dat.Dus wat bracht Sanne mee, stokbroodjes en kruidenboter. Lekker voor bij X-Factor. Vinden wij ook. Ik heb voor lekkers bij de koffie gezorgd, ook zakken chips ingeslagen, nou het feest is compleet. Maar de een is voor Adlisious en de ander voor Rochelle. Ook leuk. Er kan er maar een winnen.
Ik ben vandaag foto's aan het maken, en ik heb mezelf een klein "uitdagingkje" opgelegd. ik ga twee (2) boekjes maken. Dezelfde als de workshop van afgelopen week. En diegene die de workshop gevolgd hebben weten hoeveel tijd erin zit. Dus ik ga er vanavond effe twee maken. haha wat haal ik me weer op de hals he. Maar de meiden vinden het leuk. Daar gaat het om, hebben ze een leuke herinnering.
Nou de zakjes zijn geplakt, de handvaten eruit en ze zijn geverfd, en dat alles in 1 uur tijd. Nu de rest nog.
Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: