dinsdag 2 februari 2010

Een maand voorbij

en eigenlijk heb ik nog niet veel te vertellen hoor.
Ben nog even druk met het voorbereiden van de KKD bij Kars. Kan er niks van laten zien. Komt volgende week wel.
Verder zijn we aan het orienteren voor een middelbare school voor Louis. We zijn vorige week bij het Candea in Duiven gaan kijken bij de open middag. Was heel erg leuk. En hij weet precies wat hij wil gaan doen. (als hij een beetje op zijn moeder lijkt kunnen we nog wel twintig scholen gaan kijken, blijft hij toch bij zijn eerste gedachte) Hij wil zelf heel graag Technasium gaan doen. Maar dat is VWO niveau. En dat gaat erom hangen. Deze week heeft hij de CITO toets, en nu is het een kwestie van te knallen (en niet te verknallen...) Duimen jullie mee??
En voor de Belgische lezers, ja het is hier echt heel anders hoor. Ik moet er zo ongeveer een studie van maken hoe het onderwijs hier in mekaar steekt.
En dan heb ik toch nog een paar LO'tje die ik volgens mij nog niet liet zien.


64


65


Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: