vrijdag 26 februari 2010

Stofjes en lintjes

Vanochtend met Irene naar de markt in Arnhem geweest. Het weer zat niet mee. Wat een regen zeg. Maar dat mocht de pret niet drukken hoor. Stofje en lintjes gekocht. Wat ik ermee ga doen, nog geen idee. Ik werd alleen al helemaal blij van al die vrolijke kleurtjes stof. En dan die lintjes. Overal een metertje van gekocht (nou ja overal... had ik wel gewild hoor, maar er waren zoveel soortjes) Knopen waren er ook bakken vol van. Maar ik was stoer en heb er niet nog meer gekocht.
Dan nog even bij Dille en Kamille binnen gegaan, en ik kom daar ook nooit buiten met lege handen. De chocoladewinkel moest ik ook nog even in voor de kinderen. (en een beetje voor onszelf ook natuurlijk)
Net nog even de cartrige van Hannah Montana opgehaald bij het postkantoor en snel de boodschappen gedaan. Nou ja snel is anders, met Maxime heb je altijd lol, plezier, en een kar vol mee (wat je niet echt nodig hebt), maar snel gaat het niet.
Thuis nog (snel) even de doos eieren uit de auto laten stuiteren. Kon omelet bakken achter mijn auto. (ze vielen er zo uit) wonder boven wonder zitten er nog een paar hele in. Ach ja, volgende week nieuwe poging wagen.
En nu ga ik opruimen, stofzuigen, beetje strijken en koken. Vanavond onze oude oppas op visite. Heel leuk, vooral Louis heeft er zin in. Maxime weet er eigenlijk niks meer van af, ze was ook maar twee toen ze er weg ging.
Maar eerst koffie.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: