vrijdag 31 oktober 2008

Eindelijk

we hebben de auto. Gisteren opgehaald. Hij rijdt heerlijk, niks geen trucjes om in de goede versnelling te komen. Ik ben er helemaal blij mee.
Misschien had die oude het nog wel een jaartje volgehouden, maar ja, ik had er niet veel vertrouwen in.
Maar we hebben nu een super de luxe auto met alles erop en eraan. Ik moet nog wel even een studie maken van het boek(je). Wat een boel knopjes zitten erin zeg.
Morgen ga ik er voor het eerst een eind mee rijden. We gaan een workshop volgen bij Pien. De hele dag scrappen en een heel album (bijna) klaar hebben in een dag. Is de vorige keren wel altijd gelukt, dus ik ben benieuwd. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor. de foto's vanochtend opgehaald, gesneden en getaped. Per LO zitten ze in een envelopje. Dus, kom maar op met die workshop.

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

Wendy zei

Proficiat met je nieuwe auto!!!!

Groetjes,
Wendy

Scrappycat zei

Hopelijk ben je goed en wel bij Pien aangekomen en heb je de juiste knopjes gebruikt ;-)
Zoniet hadden we het hier intussen al gelezen waarschijnlijk.
Post je het resultaat van je dagje bij Pien nog?
Groetjes!